Usein kysytyt kysymykset

Kuinka nopeasti tilaukseen tehty osoitteenmuutos tai keskeytys astuu voimaan?

Verkossa tai puhelimitse arkisin ennen klo 16.00 tehty muutos astuu voimaan seuraavasta päivästä tai itse määrittämästäsi ajankohdasta.

Miten saan tunnukset, jos niitä ei vielä ole?

Jos olet lehden tilaaja, eikä sinulla ole vielä tunnuksia, toimi seuraavasti:

  1. Voit aktivoida tunnuksesi aloittamalla kirjautumisen digilehteen asiakasnumeron ja postinumeron avulla. Asiakasnumerosi näet edellisestä laskustasi. Ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä voit luoda itse käyttäjätunnuksen (sähköpostiosoitteesi) ja salasanan, joilla pääset kirjautumaan sekä digilehteen että MediaKaistaan.
  2. Voimme myös aktivoida tunnuksesi puolestasi olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.
Minulla ei ole lehden tilausta

Voit tilata lehden kätevästi verkossa. Tilauksen yhteydessä saat käyttäjätunnuksen ja salasanan sekä ohjeet kirjautumiseen.

Voit tilata lehden myös asiakaspalvelustamme.

MediaKaista
Monessako erässä jatkuvan tilauksen voi maksaa?

Tilauksen voi maksaa 1-12 kuukauden erissä. Jatkuva tilaus 12 kuukauden eränä maksettaessa on edullisempi kuin useassa erässä maksettaessa.

Ketkä voivat lukea digilehteä?

Digilehteä voivat lukea kaikki, joilla on voimassa olevana joko täystilaus (printtilehti sekä digilehti) tai digitilaus. Kaikki paperisen lehden tilaukset sisältävät myös lukuoikeudet digilehteen.

Voinko saada laskuni e-laskuna?

Voit tilata lehtesi tilauslaskun e-laskuna suoraan verkkopankkiisi. Tee tällöin e-laskusopimus verkkopankissasi. Tarvitset e-laskusopimusta varten oman asiakasnumerosi, jonka löydät lehtilaskustasi tai saat sen asiakaspalvelustamme.

Jakeluun liittyvät kysymykset

Jakeluun liittyviin kysymyksiin saat vastauksia SLP Jakelun nettisivuilta UKK.

Voit lähettää palautetta jakeluun liittyvistä asioista SLP Jakelun lomakkeella.

Voinko siirtää laskuni eräpäivää?

Kyllä voit. Tämä onnistuu soittamalla asiakaspalveluun. Kuukausittaisen laskun eräpäivää ei voi siirtää, jotta laskutus pysyy ajan tasalla.

Milloin päivän digilehti julkaistaan?

Digilehti on luettavissa aamuvarhain viimeistään klo 5.00 mennessä.

Onko digilehdestä luettavissa myös liitteet ja mainokset?

Digilehdessä on mukana kaikki liitteet ja mainokset.

Olen unohtanut tunnuksen tai salasanani. Miten toimin?

Voit tilata uuden salasanan

  • lehtesi verkkosivuilla kohdasta Digilehti > Unohtuiko salasana?
  • MediaKaista-sovelluksessa Kirjaudu > Unohditko salasanasi?

Jos et saa ohjeita uutta salasanaa varten, tarkistathan sähköpostin roskaposti-kansion. Jotkin sähköpostiohjelmat suodattavat viestin roskapostikansioon. Jos et kuitenkaan löydä viestiä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Käyttäjätunnus hukassa

Käyttäjätunnus = sähköpostiosoitteesi. Jos et muista, mitä sähköpostiosoitetta olet käyttänyt tai sinulla ei ole enää pääsyä kyseiseen sähköpostiin ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kuinka vanhoja lehtiä pääsee lukemaan digilehtenä?

Tietokoneella ja nettiselaimella arkisto alkaa vuoden 2017 alusta. Mobiilisovelluksessa arkisto kattaa noin 40 viimeksi ilmestynyttä lehteä.

Kuinka moni pystyy käyttämään palvelua samanaikaisesti yhdellä tunnuksella?

Yhtäaikaisia kirjautumisia voi olla korkeintaan viisi kerrallaan.

Millaisia maksullisia palveluita sivustolta löytyy?

Tilaajana kaikki maksulliset palvelut ovat käytössäsi. Pääset lukemaan verkkopalvelun jutut sekä digilehden kirjautumalla sisään. Myös mobiilisovellus on käytössäsi.

Yritän tehdä itselleni tunnukset, mutta asettamani sähköposti on jo käytössä

Olet voinut käyttää sähköpostia joskus aiemmin eri asiakasnumerolle. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme vaihtaa sähköpostiosoitteen oikealle asiakasnumerolle ja tilaukselle.

Miksi en pääse kirjautumaan tietokoneella (selaimella) mutta tabletilla pääsen?

Salasannassasi voi olla sellainen erikoismerkki, jota kaikki selaimet eivät tue. Kokeile eri selainta (kuten Google Chrome tai Mozilla Firefox). Voit myös vaihtaa itse salasanasi. Jos ongelma ei tällä korjaudu, asiakaspalvelumme auttaa.

Miten teen osoitteenmuutoksen?

Sanomalehtien osoitteenmuutosasioissa olethan yhteydessä suoraan ao. lehden asiakaspalveluun. Jakamiemme lehtien yhteystiedot löydät täältä. SLP Jakelun muun postin osalta voit tehdä osoitteenmuutoksen tällä lomakkeella.

Minulla on useamman lehden tilaus, mutta en pääse lukemaan kaikkia lehtiä tunnuksillani

Tilauksesi voivat olla eri asiakasnumeroilla. Olethan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta voimme yhdistää tilaukset yhden asiakasnumeron ja käyttäjätunnuksen alle.

En pääse kirjautumaan tunnuksillani

Jos saat virheilmoituksen ”virheellinen salasana/virheellinen kirjautuminen” tarkista, että käytät varmasti oikeaa käyttäjätunnusta ja salasanaa. Huomioi salasanassa mahdolliset erikoismerkit ja isot kirjaimet. Jos kirjautuminen ei onnistu, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Etkö löytänyt vastausta? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Etsi sivustolta